Tänkte visa er ett par bilder från idag... men så glömde jag kamerasladden hemma, när vi åkte till Mellansjö, så det går inte. Ni får se dem en annan dag istället.
Dagen idag har iallafall varit en bra dag. Igen. Som vanligt. Vi har hämtat en spis, som vi var och köpte i helgen. Den skulle komma igår och vi skulle för säkerhets skull inte hämta den förrän idag, så den säääkert skulle ha kommit. Hade den det? Nä, såklart inte. Sjutusen turer hit och dit, telefonerande och efterlysning av spis... efter kanske en timmes väntande på El-Giganten, så dök spisen äntligen upp. Bra. Vi fick en påse Dajm som plåster på såren och kompensation för allt väntande.
Åkte till Kovland och fick hämtat ett lass ved + blev bjudna på fika PLUS att jag fick en present! Bara sådär... helt utan anledning. Jag blev jätteglad!
Och sen... for vi hem och jag lagade lite middag medan Sture gjorde ett ärende, käkade... lastade bilen och drog iväg till Mellansjö. Här är vi nu. Utan kamerasladd. Som det kan bli.

Kommentarer

  1. Jag som hade hoppats på bilder på gratängen här! Hur gick det för kvinnan i köket? ;-)

    Så roligt att det är så många som faktiskt tänker i könsrollsfrågan! Då har man kommit långt tycker jag! Det är alla inskränkta gamla tröga människor jag blir galen på - typ som sonens farfar... Suck!!!

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar