Idag har vi haft planeringsdag med jobbet. Jag hade kameran med mej och hade tänkt att åtminstone ta nån bild i sta'n, eller nåt, för att liva upp den här bloggen lite. Men ack nej, det blev inget av med det.

Vi hade iallafall en bra dag och käkade god lunch på en trevlig, turkisk restaurang.

Hemma igen stod pysselrummet redo för nya övningar. Lite städat och ommöblerat, minsann.

Har vänt på bordet och ställt ett par skåp där soffan stod förut. Vet inte om jag trivs så bra med det såhär, men jag provar väl ett tag, så får vi se.

Kommentarer

  1. Tror du inte att jag tänkte på dig när jag sydde den kossan?? Jag vet ju hur det är ställt med dig och kossor! Men vem vet...det kan kanske bli nåt nån gång!!
    Jag känner igen det där med kameran i väskan och inga bilder tagna.
    Hälsa till "mannen i ditt liv" du med.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar