Det här trädet har vält tvärs över stigen. Jag får snällt traska runt rotvältan...


... men Ida kryper under, hon. (Ursäkta kass bild... lillkameran...)


På kvällen lyser månen så grann!


Förutom prommisar med Ida har jag varit väldigt effektiv idag. Dammsugit och torkat alla golv, skurat badrummet, bytt lakan och handdukar, kört två maskiner tvätt... medan Sture var i Mellansjö och eldade, utifall att det var kallt där. Men det var det inte, precis.


Och så har jag, såklart, gjort ett par kort också. Och fixat middagen lagom tills Mannen kom hem igen.

Sedär, en vanlig onsdag i mitt liv.

Kommentarer

  1. Friskus där! Duktigt jobbat och jag får nog ta och sätta igång lite smått också. Plocka ihop och så orkar jag nog och det är ju en förutsättning för att komma åt golvet!

    SvaraRadera
  2. Så sant. Men ta det lugnt, du, och krya på dej istället!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar