Kvällsdopp

"Vår" strand är belägen så att kvällssolen lyser precis rakt på... och det är fantastiskt fint! Efter dagens gräsklippning (ja, vi måste ju klippa igen, för hur tufsigt tror ni inte att det blev när vi låtit det bli så långt?!) tar vi oss ett kvällsdopp.

 +19 grader är vattnet ikväll och i luften fortfarande +23! Det är alldeles underbart och jag vill inte alls kliva upp. Simmar lite och det är så skönt, så skönt.

Sitter en stund på stranden och slappar insvept i ett badlakan. Här är en annan som också slappar och det rejält! *S*

Här är vi på väg hem igen. Sedan vi var här i förrgår har någon annan också varit här... och glömt sina åror?!

Kommentarer

  1. Åh vad härligt det ser ut man ser riktigt hur ni njuter dåde du och Ida, härliga sommarbilder !

    SvaraRadera
  2. En underbar kväll var det!

    SvaraRadera
  3. Åh, vilka bilder! Förstår att det var alldeles extra härligt.

    Jobbigt med myggbett, särskilt under hakan! ;) Jag reagerar inte så mycket här där jag bor, men där djuren är "av ett annat folk", t ex i Dalarna, så är även jag överkänslig och ser ut som om jag hade mässling.

    SvaraRadera
  4. Mässling är precis det jag har varit drabbad av i veckan. Ja, det har sett ut så, alltså. Men... lite "mässling" kan man ha, om man får sådana kvällar som den igår! Den var fin, den.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar