Onsdag


Tar mej en tur runtom i och utanför hotellet. Ovanför den här trappan...
... hänger ett tjusigt skepp, som ser ut att vara gjort av glas?

Men varför lägger folk ett "smakat på-äpple" bland växterna?!

Om man inte vill äta ett äpple behöver man väl inte ta något? Eller, om man inte tyckte att det var gott, då kan man väl slänga det i därför avsedd behållare? Lägga det här tycker jag är ovanligt dumt.

I trädgården står detta lilla hus. Ser ut som ett fågelmatarhus, men inga frön eller fåglar syns till.


 Lunchbuffé. Bönorna i förgrunden är supergoda.

 Det är dock inte detta, som serveras vid middagen, som idag har temat Turkisk afton. Jag vet inte vad det kan vara, kikärtsröra eller nåt??? Smakar inte illa, men inte gott heller. Eller, det smakar egentligen inte nånting alls, även om det är tjusigt att titta på.

Kommentarer

  1. Men vad jag har missat för att min prenumeration inte funkat och det visste jag inte, så nu har jag läst i fatt. Och ni är i side så härligt med sol och bad. Där var vi för några år sedan i juli , det var FÖR varmt ! Fortsätt att njuta !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nejdå, du kan vara lugn Åse. Vi är hemma igen och jag har bloggat dag för dag här hemifrån. Så din prenumeration funkar nog som den ska?!

      Vi brukar åka senare, i september, då är det alldeles lagom varmt och skönt. I år ska jag dock börja på nytt jobb så det passade inte så bra att börja med att ta semester från det... så därför åkte vi lite tidigare.

      Radera

Skicka en kommentar