Det här är Bibbi!

Av någon anledning heter den här lilla sköldpaddan, som simmar omkring i bassängen på habiliteringen, Bibbi. Det berättar sjukgymnasten...

... som ger oss dessa övningar att utföra idag.

Jag jobbar alltså och jag har garanterat ett av världens bästa jobb. Tänk bara, att få åka och ha vattengympa tillsammans med en trevlig tjej. På arbetstid. Inte alla förunnat, minsann.

 Jämfört med gårdagens livboj ser ju den här ut att vara i betydligt bättre skick. Känns tryggt och fint :)

Kommentarer

  1. Tack... då behövs ju ingen bild på mig nu då!!
    Den livbojen skulle jag lite mer på :D
    Får du BADA ckså?? Det är ju såå skönt i såna bassänger!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, fast du är ju ändå på bild här intill din kommentar. Ni är inte så lika, du och din namne... *S*

      Och japp, jag SA ju det - världens bästa jobb!!!

      Radera

Skicka en kommentar