En dag som rinner iväg...

Möte på jobbet när jag slutar. Blir kvar ett par timmar extra. Har sovit som en kratta men själva jobbet har varit bra och kul.

När jag kommer hem orkar jag inte ta tag i så mycket mer idag. Vilar en stund på eftermiddagen (det händer sällan och jag blir mest bara sur och ännu tröttare om jag blundar på dagen) och sen åker vi till hyreshuset och bär ut en massa kilon med gammalt klinker. Små saker som måste göras.

Ida får givetvis komma ut också, men jag har ingen kamera med mej. Hon hämtar sej för övrigt ännu en "valp" i källaren. En grönvit mjukisfotboll. Så nu har hon tre att ta hand om... *ler*

Det blir en annan dag imorgon. Fler bilder, kanske.

Kommentarer

  1. Fy, sådana dagar känner jag igen. Det är bara att bita ihop och tänka på de andra dagarna. Fast det tar på.... Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske lät jag gnälligare än jag kände mej. Jobbet är kul, mötet var bra. Jag var bara lite trött efteråt.

      Nu är det en solig, om än blåsig, dag att njuta av! Hoppas att din hälsporre är bättre (men jag vet av erfarenhet att det kan ta lång tid).

      Radera

Skicka en kommentar