Fundering kring presenter

Min mamma hade med sej min (litegrann försenade) födelsedagspresent, en helt fantastiskt fin kofta. Jag hittade själv bild och beskrivning i en tidning och så har mamma skaffat garn och stickat... visst är den ljuvlig?!

Jag tackar här en gång till: TACK!

I onsdags fick Sture dessa stolar i födelsedagspresent av sina barn med familjer. Inte EN stol, utan två... och det tackar jag särskilt för! *S*

Våra söderifrån kommande gäster hade med sej denna sköna presentkartong till Sture.

 Inte EN burk äppelchutney från Kivik, utan tre!

 Inte EN flaska äppelmust, utan två!

Inte ETT stort härligt badlakan, utan två!

Känns en gnutta som om jag "åker snålskjuts" på Stures presenter, jag också! *ler*

Tack till er alla, för alla fina saker!

Kommentarer

  1. Vi tycker ju så himla mycket om dig också serrru:) kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ömsesidigt, men inte ger jag alla i hela familjen presenter varje gång det är nån som fyller år! Ju. Serru *S*
      Kram tbx.

      Radera

Skicka en kommentar