Kompressor, textilfärg och tvättmaskin

Efter frukost lämnar våra gäster oss för färd hemåt - söderut. Trots att jag sagt att jag vill tvätta en annan dag, med bättre torkväder, så blir det ändå så att vi tvättar en del idag. Lite hänger jag ute, för det blir inte alls sådär regnigt som det såg ut i morse och lite får hänga inne, för vem vet hur det blir inatt? *S*

Cyklar en runda på mina alldeles för mjuka däck. När jag kommer hem ber jag Sture om hjälp med att pumpa med den stora kompressorn. Det gör han så gärna och däcken blir stenhårda och bra på ett litet kick.

På kvällen gör jag en kul tryckschablon och ägnar mej åt textiltryck en stund. Det blir precis så bra som jag har tänkt, men går inte att visa här ännu.

Så går en dag ifrån vår tid...

... och jag fick för mej att ändra utseende på bloggen. Känns det helt galet och knasigt så hojta till i en kommentar, så kanske jag ändrar tillbaka.

Kommentarer

  1. Här har det festats ordentligt ser jag!! Vilken fin kofta du fick!! Det blir snart användning för den ser det ut som tycker jag. Sommaren försvann alldeles för fort!!
    Den här mallen har jag tittat på många gånger.. men inte vågat byta men nu vet jag ju att den fungerar!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tvekade länge, jag också....och tänkte att nu hittar väl ingen var man kan skriva en kommentar eller någonting, men det gjorde ju du iallafall. Tack för det!

      Koftan är så otroligt fin och av ylle, så den blir go' att ha framöver. Min mamma är duktig att sticka, hon!

      Radera
  2. Jag har ännu inte sett hur det ser ut på stora skärmen men här på ipaden ser det finfint ut. Det gick att välja mellan att se sidan som klassisk (tryckte jag på) eller som "tidskrift", överblick mm.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror att jag behåller den såhär ett tag iallafall, så får jag se sedan. Det är ju kul att förnya sej lite ibland, men inte på bekostnad av läsbarhet och så, såklart.

      Radera
  3. Visst är det kul att kunna ändra lite på bloggen. Jag är dock lite feg...för jag är rädd att nåt ska försvinna;-) Fint blev det hos dej. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag bytte ju bara bakgrundsmall, så risken att nåt ska försvinna är väl liten (hoppas jag!!).
      Kul att du hittade runt här ändå, trots förändringen.
      Kram!

      Radera

Skicka en kommentar