Cykla hem och rösta

Har skaffat mej en ny app till telefonen. Den gamla jag hade ville inte fungera som den skulle, utan stängde av sej själv de senaste gångerna jag försökte använda den. Till exempel igår, när jag ville veta hur långt jag har att cykla till jobbet.

Den här nya funkar precis som den ska och jag vet nu att jag har ganska exakt två mil till jobbet. En väldig massa annan information fick jag också, som att jag cyklade 41 km/h som snabbast. Huuu! Tur att jag inte stod på näsan!

På eftermiddagen har vi såklart varit iväg och röstat och senare blir det grillning här hos oss. För även idag är vädret helt underbart med sol och skön höstluft.

Kommentarer

  1. Vi röstade tidigare i veckan. Skönt som bara den var det att ha gjort bort det så att säga. Det är en sak som absolut måste göras:-)) Vi vill ha ett regeringsskifte...som jag vet att många med oss vill:-)) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är klart att man ska rösta och jag gör det gärna på Valdagen. Nu är det några timmar kvar innan de börjar lämna prognoser och så... spännande blir det.

      Radera
  2. Ha! Nu är det minsann du som appar dig hit och dit! En bra bit till jobbet, bra och nyttig, då. Har du lite mindre ont nu?

    Röstade gjorde jag för flera veckor sedan. Det blev... lite dramatiskt resultat.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mjaaa... nu har jag två appar i min telefon. En som jag inte använder och en som jag använder *S*
      Jag har iallafall inte mer ont och det funkar bra att cykla, för då belastar jag inte som när jag skumpar.

      Valresultatet är i sanning dramatiskt. Det känns som ett rätt svårt läge...

      Radera

Skicka en kommentar