Hej Kung Bore!

Tja... det var kanske lite vitt igår, men idag är det då väldigt mycket mera vitt. Kung Bore kom tillbaka inatt och busade till det litegrann med väder och vind.

Skotern fick ett nytt täcke istället för presenningen, som blåst bort.

Igår var altanen helt snöfri och jag funderade på om vi kanske skulle kunna inta någon av påskens måltider sittande vid det här bordet... kanske, alltså... idag lägger jag de planerna lite åt sidan och tänker "vi får se".

Snö, snö och snö.

Det bästa jag vet. Not.

Kommentarer

  1. Ryyyyyysligt! Fy för bubblan och nääääe, nu framtvingar vi våren!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag provade att göra bloggen ljust vårgrön... men det skar sig mot alla vintriga bilder, så det gick bara inte. Den fick vara lite isblå ett tag till, tyvärr. Men snart, så!

      Radera
  2. Bloggens utseende är inte rysligt! Det ar snön som avsågs, inget annat! Blekt blå är hur fint som helst och blixtsnabbt kom jag in också. Men det gjorde verkligen ingenting med den förra mallen, bara i slutet på månaden så jag hoppas så att du inte kände dig tvingad. Hoppas på bättre lördagsväder och att du får en bra jobbhelg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu är du lite överkänslig *S* Jag fattade att det var vintervädret som var bläh... vad jag försökte förklara var att jag provade att ha ljusgrön bakgrund innan den här blå, men det gick inte ihop med bilderna alls, så jag väntar med det ett tag till.

      Jag känner mej inte tvingad alls och lördagsvädret ser ut att bli fantastiskt fint med sol och blå himmel.

      Radera
  3. Hej Cornelia!
    Oj! vad snö ni har kvar, nu tycker jag synd om dig för jag vet ju hur du längtar tïll våren nu;) Men den kommer till er oxå snart:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera

Skicka en kommentar