Söndag

Det regnar idag också, men vi tar en tur till en sån där blom-stormarknad för att införskaffa några penséer och lite jord till desamma. Hönsbajs på liten plastburk... sextio spänn?! Kan inte låta bli att ta en liten bild, som en hälsning till Hillevi. Dina höns är en guldgruva, visste du det??

Innan vi är hemma igen slutar det regna och solen tittar fram en stund, medan jag planterar penséerna. Sen blir det lite grått igen, men jag bestämmer mej för att en tur ner till Klampen är en god idé.

Skulle tro att det kommer en och annan båt hit redan nästa helg, kanske? Bojarna ligger ute iallafall.

Mattor av vitsippor och scilla och en och annan blåsippa här och där. Fint är det.

 Disigt. Några fåglar simmar därute.

De här.
Senare hittade jag en liten söt bild, som jag helt sonika lånade med mej. Tycker att den passar utmärkt precis just idag *ler stort*

Kommentarer

  1. Det var dyrt, det - ska hälsa hönapönorna det!
    Här kom det bara lite regn under natten, på tok för lite, och sen har solen strålat dagen lång.
    Så fina vattenbilder! Glädjerutan ska du absolut spara!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sparar rutan, det gör jag.

      Och du borde verkligen värdesätta dina höns ännu mer! *S*

      Radera

Skicka en kommentar