Klampen igen

Så bestämde jag mej ändå för att Tosca inte blir "mer sliten" av att gå här än springa omkring hemma på tomten. Vi tar såklart bilen till Klampen och jag bär henne en liten bit från början, men sen får hon traska själv.

Det finns så mycket spännande för en liten hund att upptäcka och att göra. Här har jag lockat henne att gå på en planka. Godis på det och livet leker!

Den lilla stranden är perfekt för små tassarna att springa omkring på.

Man kan gräva, hitta pinnar, plaska lite och ha kul! Inte en människa ser vi... de håller sej väl hemma denna sommar då termometern visar +14 grader. Mulet och regnet hänger i luften.

På tillbakavägen hittar mattemänniskan på att man ska gå på en annan bräda, en liten bit upp. Kan jag väl, säger Tosca. Ge mej mera godis! *S* (Hon får såklart vanliga torrfoderkulor, en del av dagsransonen av mat).

 Lite gegga och vatten och så en pinne mitt i... härliga tider!

Hussen var med på dagens äventyr också och det var riktigt kul att ha hela flocken samlad, tror jag att Tosca tyckte.

Kommentarer

  1. Åh. Säger det igen och igen - underbara bilder. Vilket härligt och spännande äventyr det blev!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det behövs så lite för att göra livet till en spännande lek för liten Tosca. Själv har jag lika roligt som hon, minst! *ler*

      Radera

Skicka en kommentar