Mitt i veckan

På morgonkvisten har Tosca lite halvtråkigt, hämtar metallapporten... men så får hon syn på nåt på TV:n... *S*

Så kommer Vida och tjejerna busar en stund i trädgården, som vanligt. Sen blir Vida lite trött och får ta igen sej en stund.

 Senare på förmiddagen blir det en tur till "sandlådevägen" vid Uddarna och så blir det mera valpbus.


 Hoppsan! Tosca körde i diket *S*

 Stort gap hon har, den där vita Vida.

 Idel glada miner.

 Hallåååå! Vänta på mej!


 Ingen skärpa i bilden, men den är skön ändå, tycker jag.

På slutet blir det lite Koppel På också. Då sköter de sej riktigt fint. Men det kan ju vara som så att de är lite trötta i ben och huvud.

Ingen skärpa här heller, men man ser att Vida har det lite mysigt på mattan *ler*

Kommentarer

  1. Så herlige bilder av lykkelig hunder.
    For det kan man lett se de er.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan man se! De har skojigt ihop och får vara bara hundar ett tag. Det är härligt!

      Radera
  2. Så fin hon är med apporten! Måste ha varit något spännande där på TV:n...
    Fint går de där i koppel också och du är påpälsad, minsannn. Själv har jag inte ens hittat mössan än!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ser verkligen påpälsad ut på bilden. Och det var jag i och för sej, men under hade jag väldigt tunt med kläder. Mössa använder jag snart året runt, känns det som. Gillar inte kalla öron.

      Radera

Skicka en kommentar