Snö i Mellansjö

Det är inte mycket snö, men det ÄR snö och det är Toscas första vinter. Snö är lika kul som sand, skillnaden är bara att man kan äta den också *S*



 Finaste!

Lite dramatisk himmel idag.

 Och sen får hon ett litet tokryck *S*

Vi traskar iväg ut på udden, där det är lite mindre snö. Solen skiner lite och gissa på vem?!

Jag tycker plötsligt att Tosca har blivit lite mer lyhörd och följsam. Hon kommer när jag ropar (ja, alltså.. om hon inte har nåt annat för sej) och söker lite mer kontakt än jag upplevt förut. Håller hon på att bli lite äldre och förståndigare? Jag som går och väntar på tonårsfasoner och så är hon istället tvärtom...?!

Eller så är det bara önskedrömmar??? *S*

När vi kommer hem har vi fått post. Mysko förpackning, som visar sej innehålla senap från min lillasyster, som har malt den själv. Äkta skånsk senap tillverkad i Småland, där hon numera bor. TACK!!! Julskinkan är räddad!

Kommentarer

  1. Vilken fin present! Du och syrran har förresten väldigt lika handstil!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hade inte en aning om att hon tänkte skicka något till mej. Det stod ingen avsändare, men jag kände också igen handstilen och "avslöjade henne" innan jag öppnat paketet *S*

      Senapen kommer att förgylla julskinkan!

      Radera

Skicka en kommentar