Roligheter

Som Hillevi "påpekade" (genom att gratulera) så hade jag missat ett par riktigt roliga roligheter i gårdagens blogginlägg. Nämligen detta: Jag har vunnit en sån där FB-tävling nu igen! Och vinsten den här gången går minsann inte av för hackor! Den består av tre nätter i en exklusiv fjällstuga på norska Gaustatoppen samt liftkort för fyra dagar. Alltihop för fyra personer i början av nästa år.

Helt makalöst och värdet på det hela ligger på 13000 kronor(!!!!). Otroligt! Och det enda jag behvöde göra var att pricka in vilket land Gaustatoppen ligger i samt fylla i namn och adress... inte så svårt, faktiskt.
Vidare har en av mina bilder blivit utplockade bland de nio i Kennelklubbens månatliga fototävling igen. Det är tredje(!!!) gången det händer och jag känner mej lite stolt och mycket glad! Dock har jag ju inte någon gång varit bland de tre bästa, de som får pris. Jag får "nöja mej" med äran och det är minsann inte illa, det.

Bilden visar Toscas bror Clinton med matte Anna under MH-t i somras.

Kommentarer