Bort med mattan

Äntligen, äntligen kom vi iväg till tippen med den gamla mattan som legat ute på altanen och skräpat hur länge som helst nu.

Och när vi kom hem gick Tosca i strejk ungefär som vanligt. Hade ingen lust att kliva ur bilen alls, fastän det var dags att gå in och äta middag(!).

Idag fick jag det här halsbandet med posten tillsammans med ett par andra, som ska bli julklappar/presenter (annan text på dem, såklart *S*). Tillsammans med halsbanden skickade företaget en extra kedja till Stures bricka, där det står att han behandlas med waran. Något som man måste ha på sej så att eventuell sjukvårdspersonal vet, om man t ex råkar ut för en olycka. Fram till nu har brickan hängt i ett snöre, som blivit allt smutsigare och äckligare med tiden...

Jag kom på att jag behövde en extra kedja EFTER att jag gjort beställningen, mailade företaget och bad att få komplettera... och fick till svar att de skickade med en sån alldeles gratis. Det kallar jag service och gott bemötande!

Till sist vill jag dela med mej av en länk, där en tjej skrivit under rubriken "Det måste vara kul. Annars är det inte roligt." Så mitt i prick på hur det är med träning. HÄR kan du ta del av tankarna.

Kommentarer

  1. Ja, ibland är det väldigt lååååångt till återvinningsstationen! Andra gånger är man i något slags flöde och då gäller det att inte åka för varenda liten pryttel.
    Kul halsband! Hundtjejens text skulle också vara nåt, för visst är det så!!!

    Men ååååh: "Kliva ur bilen nu? Näää, orkar inte. Snark!"

    SvaraRadera

Skicka en kommentar