Tiden fortsätter springa

Dåligt med bilder från idag. Har packat in julklappar och fixedonat. Och stekt ett nytt gäng köttbullar. Och handlat. Men inte ister, som jag skulle ha, så jag får ge mej iväg imorgon igen. Bläh.

Idag hade jag laddat batteriet till pannlampan, men tagit av mej broddarna och av nån konstig, dum anledning lämnat dem hemma. I det underkylda regnet var det inte smart alls, så jag fick halka omkring på glashala vägar i skogen ikväll igen. Skillnaden mot igår, var att jag såg, vilket ändå underlättade lite.

Idag firar vi. Lite. I smyg. För det sa Toscas uppfödare att vi kunde göra *ler*

Kommentarer

  1. Hm. Hrrrmmm. Tror att det är förbjudet att göra så. Säja A men hålla på B...
    Vad kan det vara......... Såg några förslag på din fb men aaaaaldrig att du skulle skaffa en briard till. Tosca är ju the one and only. Det måste vara något med Katarina. Toscakullens framgångar under året? Eller med bara Tosca - så vinstrik i många grenar och ändå så ung... sånt spiller väl över på uppfödaren också.
    Äsch vad nyfiken jag blev nu då!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ibland leker jag med tanken på en briard till, jo det gör jag. Men absolut inte nu. Det är fullt upp med Tosca-Kakan, skulle inte räcka till för en till av samma slag *S*

      Jag får väl maila... *ler*

      Radera
  2. Hallå där! Jag vill oxå ha mail ;-) Du kan ju ändå inte låta oss gå här och undra - vi vill ju oxå fira, det där som är värt att fira! Mail!!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar