Shoppa hos Simbadusa - med rabattkod till dej!



Jag hittade ett sånt roligt litet familjeföretag på nätet, nu i julklappsshoppingtider, nämligen Simbusa i Henån på Orust. Fast utöver alla roliga pussel och praktiska babyvakter så fastnade jag faktiskt främst för deras stora sortiment av fröer och lökar.

Alla vet ju att jag inte är någon vinterfantast, precis... och att då sitta och titta på läckra fröpåsar och fina blommor (som säljs i form av lökar) är just vad jag behöver nu. Det väcker liksom ett hopp om en ny årstid, en ny vår!


OM jag nu skulle få för mej att odla något så skulle nog det här vara den första påsen jag klickade in i varukorgen. Vaxbönor är sååååå gott! Och jag har faktiskt provat att odla såna här i Norrland (även om det är några år sedan) och det gick över förväntan. 2:90 kr kostar en sån här påse, men det finns en maxivariant också, om man vill ha fler frön! Massor, massor med andra goa grönsaker finns det också i sortimentet, såklart.

Amaryllislökar är det just nu 30% rabatt på och dem hittar man HÄR.

Är man mer sugen på annan sorts lök, som vitlök (och vem är inte sugen på just det?? Det är ju så gott!!!!) så finns det också hos Simbadusa. Klicka på bilden så kommer du till den.

Ja, alltså... jag tycker faktiskt att du ska ta dej en titt på den här sidan. Och får du då lust att handla lite så kan du använda rabattkoden RAGG17 i kassan så får du hela 20% rabatt på hela sortimentet! Inte illa, eller hur?! Rabatten gäller på alla varor, ej frakten, fram till den 31 december.

Kommentarer