Ska jag skrota den här telefonen?

Så var telefonen på dåligt humör igen, då. Och nån kamera hade jag inte lyckats få med mej ut i skogen, trots att vädret var såååå vackert idag. Sol och lagom kallt.

 Underbart solsken på Guldhunden. Men ingen skärpa.

Och inte här heller, där Tosca klättrat upp på en snöhög för att spana lite.

Ska jag skrota den här telefonen eller ska jag lämna in den igen? Ja, det är den stora frågan just nu. Är inte så glad i den just nu.

Och detta är vad som gäller de närmaste två dagarna. Jag blir så trött. Innan det ens har börjat...

På kvällen tittade Tosca på parallellslalom, men när svenske Hargin åkte ur tävlingen blev hon sur och gick och lade sej i sovrummet istället.

Kommentarer

  1. Bra så Tosca, heja på landsmännen du. Bra att du kan kolla på sport istället för att va ute i de där hemska snömängderna. Fast det tycker förstås inte prinsessan päls...

    Telefonen ja, det verkar ju inte bättre än att den måste bytas ut...om du vill använda kameran förstås. Men, har du inte fortfarande garanti? Sätt Sture på dom - han kan säkert fixa så att dom helt enkelt byter ut den, reparationer verkar ju inte funka.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, jag vill ju nog det (använda kameran i telefonen), eftersom jag emellanåt inte orkar dra med mej en kamera. Och lite garanti ska det nog vara kvar, några dagar till iallafall. Sist bytte de ut hela kameran, SA de iallafall. Men jag vet inte, jag?? Tröttsamt så in i bomben är det.

      Tosca är mer intresserad av att motionera själv än att titta på sport, men hon gillar tv rent allmänt. Särskilt när det är djur med, då talar hon högt och tydligt om vad hon tycker ;)

      Radera
  2. Ja, nu försökte jag IGEN att kommentera från telefonen och det gick ju sådär. Inte alls.
    Men tycker ju som ovanstående fransyska med tillägget att Tosca har underbara svarta "öronpesor " (Mona-Stina Hallins uttryck på hoffarna). Väldigt koncentrerat kollar hon in skidsporten men skulle väl helst vilja delta själv!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Öronpesor, aldrig hört talas om, men såklart att Tosca har underbara såna! Hon är alldeles underbar, hela hon *fniss*

      Och jodu... en Tosca som jagar skidåkare, DET skulle hon gilla!

      Radera
  3. Oj, jag trodde att jag svarat på din kommentar - men det funkade tydligen inte...

    Full i skratt igen, nya likheter. Se insta 6 januari. Flisa älskar fotboll och kollar tyst, men när det är djur med på skärmen - då jäklar höjer hon rösten.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar