Mässa och onda fötter

Jag har vunnit ett gäng biljetter till Leva & Bo-mässan, som är här i Sundsvall i helgen. Idag sprang jag in fram och tillbaka för att se om det fanns några RR-brallor åt mej på utförsäljningen. Det gjorde det. Jag provad bakom ett skynke fäst med en klämma på en plywoodskiva... världens simplaste provrum, men det funkade fint. Fanns till och med en spegel. TVÅ par byxor fick följa med hem. Bra pris var det, faktiskt.

Underbara vattenfyllda diken är det gott om nuförtiden. Tosca passar på att tanka i sej vatten. Sörplar och njuter gör hon.

Men mina fötter njuter inte för tillfället. Jag har så ont i dem. När jag hittade den här bilden kunde jag inte låta bli att sno med mej den. Det är precis så här det känns. Vänster är värst.

Kommentarer

  1. Bra med extra brallor - så som du dräller omkring på cykeln ;-) Även om dom klarade sig sist...

    Men, fötterna - inge bra! Har du gjort någon undersökning? Diagnos? Finns det ingen lindring? Fötterna är ju urviktiga - inte minst för oss hundägare. Lycka till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, några par byxor är aldrig fel. De går åt...

      Fötterna har en diagnos - SF = SkitFötter. Längre än så har jag inte kommit. Köper ibland olika sulor och pelotter (eller vad det nu hette, nån sorts inlägg) men det hjälper föga.

      Radera

Skicka en kommentar